UNIFEST 2013 – Lampioane, lampioane peste tot

[Long time, no see]

Azi a avut loc mult așteptata deschdere a festivalului studențesc UNIFEST (festivalul organizat de studenți pentru studenți, “distracție gratis, nu degeaba” ș. a. m. d. )

Ce mi s-a părut mie cel și cel mai fascinant a fost lansarea celor 1001 lampioane, în fața Palatului Culturii. Am stat cu sufletul la gură toată ziua, așteptând momentul. Îmi doresc să mă fi dublat, ca să fi văzut asta și de undeva de la etajul 8.

Mai mult de atât nu am ce să vă zic, trebuia să fiți acolo! Oricum, până săptămâna viitoare, tot vor mai fi activități în cadrul UNIFEST, vă aștept cu mare drag.

 

DSCN2070

Ai o părere? Îpărtășește-o

